Improvement of English language skills through the Blended Learning modality for the teaching staff of the Peninsula of Santa Elena State University in the academic period 2015 - 2016
DOI:
https://doi.org/10.26423/rctu.v2i2.48Keywords:
English, Blended Learning, Professors, LearningAbstract
This article is the result of teamwork by the Research Team of The English Teaching Career at Peninsula of Santa Elena State University “U P S E ”. The basis of this publication is the previous research done by the English career in the years 2012 - 2013. From this work important data has been selected exclusively from the part in which educators manifested their interest in improving their English competence with the Blended Learning System which offers flexible schedules and classes. There is also an approved project to be executed in the year 2015-2016. Using these two previous papers as reference this article has been written.
Downloads
References
DETERMINAR EL NIVEL DE CONOCIMIENTOS EN EL IDIOMA INGLÉS DE LOS PROFESIONALES DE LA PENÍNSULA DE SANTA ELENA. 2012 - 2013.
BARTOLOMÉ, ANTONIO R. “Blended Learning. Conceptos básicos” (2004)
VALIATHAN “Categorias del Blended Learning” (2002)
SANZ, C. M. “Importancia de la Modalidad Blended Learning. Análisis de una Experiencia Educativa” (2009).
KAYE Y RUMBLE” Rasgos y características de las TICS” (1977)
Downloads
Published
Issue
Section
License
El titular de los derechos de autor de la obra, otorga derechos de uso a los lectores mediante la licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional. Esto permite el acceso gratuito inmediato a la obra y permite a cualquier usuario leer, descargar, copiar, distribuir, imprimir, buscar o vincular a los textos completos de los artículos, rastrearlos para su indexación, pasarlos como datos al software o usarlos para cualquier otro propósito legal.
Cuando la obra es aprobada y aceptada para su publicación, los autores conservan los derechos de autor sin restricciones, cediendo únicamente los derechos de reproducción, distribución para su explotación en formato de papel, así como en cualquier otro soporte magnético, óptico y digital.