Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
logo
  • About the Journal
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Políticas
    • Enfoque y Alcance
    • Acceso abierto
    • Autoría y contribución
    • Derechos autor y autoarchivo
    • Protocolo de interoperabilidad
    • Archivo y preservación digital
    • Antiplagio
    • Código de Ética
    • Conflicto de Interés
    • Supervisión Ética
    • Propiedad Intelectual
    • Ética en la Investigación
    • Rectificaciones en la post-publicación
  • Instrucciones
    • Autores
    • Norma de Citación y Referencias
    • Enviar Artículo
    • Manual para Envíos de Artículos
    • Arbitraje/Revisión por pares
    • Frecuencia de publicación
    • Proceso en los artículos
  • Descargar
    • Plantilla para artículos
    • Carta de Originalidad y Derechos de Autor
    • Criterios para Evaluadores Externos
    • Carta CRediT
  • About
    • Comité Editorial
    • Formulario para Comité de Arbitraje
    • Estadística
    • Indexaciones
    • Convocatoria
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 3 (2013): December 2013

Vol. 1 No. 3 (2013): December 2013

					View Vol. 1 No. 3 (2013): December 2013

EDITORIAL

COMITÉ EDITORIAL

DOI: https://doi.org/10.26423/rcpi.v1i3
Published: 2013-12-20

Original Articles

  • Accountability in XV Anniversary of establishment of Peninsula State University Santa Elena

    Jimmy Candell Soto (Author)
    7-15
    • PDF (Spanish)
  • Impact leisure management of children and teenagers between 7 and 14 years, at risk of child labour by Canton Latacunga - Cotopaxi Province.

    Edwar Salazar Arango, Myriam Sarabia Molina (Author)
    16-22
    • PDF (Spanish)
  • Interdisciplinarity risk from preparation system performance in college teaching teachers.

    Bárbara Hidalgo-Gato (Author)
    23-29
    • PDF (Spanish)
  • Work self improvement of students career degree in english State University of Santa Elena Peninsula through reading and writing course i with blended learning teaching method 2012-2013.experiencia.

    Kléber Loor Zambrano (Author)
    30-36
    • PDF (Spanish)
  • Development of professional competence in higher education.

    Alida Nersa Paneque Ginarte. (Author)
    37-44
    • PDF (Spanish)
  • Approach to a theoretical-methodological design process of professionalism in higher Education Teaching.

    Olga Gloria Barbón Pérez, Julia Añorga Morales (Author)
    45-50
    • PDF (Spanish)

Language

  • English
  • Español

info

editorial

e-ISSN: 1390-7603
ISSN: 1390-7786

open-access

openaccess

wos_jcr

WOS JCR

openaccess

WoS JCR

menu

Representación Legal
Enfoque y Alcance
Intrucciones a los Autores
Carta de Originalidad
Plantilla para Artículos
Criterios para Evaluadores Externos
Manual para Envíos de Artículos
Diagrama Flujo de Procesos

Make a Submission

Make a Submission

preguntas

Preguntas Frecuentes

cc_by

Licencia de Creative Commons
La obra está bajo licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional

index_item

latindex

doaj

MIAR

indexPKP

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

social_item

Síguenos en:

 facebook     youtube

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Oficina Editorial:

Universidad Estatal Península de Santa Elena (UPSE)  |  Instituto de Investigación Científica y Desarrollo de Tecnologías (INCYT)

Ecuador - Santa Elena - La Libertad | Campus Principal, Avenida Eleodoro Solórzano

RCPI  | e-mail: rpci@upse.edu.ec  |  e-ISSN: 1390-7603

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.